Vrátenie tovaru a reklamácie

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený na e-shope smartkuchyna.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru - formulár na vrátenie a etiketu. 

A takto jednoducho môžete vrátiť tovar:

1. Zabaľte tovar do rovnakého balíčku, v ktorom bol doručený.

2. Pribaľte formulár na vrátenie.

3. Na dobre zatvorený balík nalepte etiketu.

4. Prineste balík na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty alebo si objednajte kuriéra, ktorý váš balík vyzdvihne. Urobiť tak môžete na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413.


Reklamácia tovaru 

Nie ste spokojný so zakúpeným tovarom? Niečo sa pokazilo? To nás mrzí. Urobíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili čo najskôr to bude možné.

Zadajte prosím e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke a číslo objednávky alebo číslo faktúry.

Proces odstúpenia a reklamácie sa riadi s Reklamačným poriadkom a Obchodnými podmienkami.
Kupujúci (spotrebiteľ) má nárok na vrátenie zakúpeného tovaru do 60 dní od doručenia.
Kupujúci (podnikateľ), ktorý v objednávke uviedol IČ alebo DIČ, má nárok len na výmenu zakúpeného tovaru do 14 dní od doručenia (§7 zákona č.102/2014 Z.z).

Náležitosti pre uplatnenie reklamácie dodaného poškodeného tovaru

  • reklamáciu poškodených zásielok zasielajte emailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu),

  • do emailu uveďte číslo predajného dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky,

  • popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky